SMM haqida to'liq ma'lumot

SMM HAQIDA FAKTLAR


Agar siz Internet-marketing nomi bilan ajdahoni mag'lub qilmoqchi bo'lsangiz, sizning vositalaringiz arsenalida SMM bo'lishi kerak.



Biz shuncha vaqtdan beri ijtimoiy tarmoqlarning ommaviyligi oshib borayotganini kuzatmoqdamiz va beixtiyor: "Bu qachon pasayadi?"



Halol javob kerakmi? Tez orada emas.



Odamlar ijtimoiy platformalarni yaxshi ko'radilar. Bu sevgi ularni muhim narsalardan chalg'itadi va kechasi uxlab qolishlariga yo'l qo'ymaydi.



Ijtimoiy tarmoqlar chalg'itishga, bo'sh vaqtimizni o'tkazishga va dam olishga yordam beradi. Ushbu platformalarda odamlar kuniga o'rtacha 2 soat sarflashadi.



Shuning uchun ijtimoiy tarmoqlar samarali marketing va sotish vositasidir, ayniqsa kichik va o'rta biznes uchun.



SMM yordamida siz o'zingizning brendingiz haqida xabardorlikni oshirishingiz va xizmat doirangizni kengaytirishingiz, trafikni jalb qilishingiz mumkin. Ammo bu juda oddiy bo'lmaydi. Kichik va ozgina taniqli kompaniya raqobatchilar olamidan ajralib turishi qiyin. Bu ehtiyotkorlik bilan tayyorgarlikni talab qiladi.



Bugun biz eng muhim savollarga javob beramiz: "Odamlar ijtimoiy tarmoqlarda nima qilishadi?" Va "Ular brendlar bilan qanday munosabatda bo'lishadi?"



Internetda ijtimoiy tarmoqlarda juda ko'p ma'lumotlar mavjud, ammo ularning aksariyatida zerikish mavjud. Biz buni tuzatishga harakat qilamiz!



Ijtimoiy tarmoqlardan foydalanish statistikasi


Biz sevgi bilan bo'lishishni yaxshi ko'ramiz. O'rtacha hisobda bitta foydalanuvchi ijtimoiy tarmoqlarda 7,6 ta akkauntga ega.


55 yoshdan 64 yoshgacha bo'lgan foydalanuvchilar yosh avlod singari brendlar bilan deyarli ikki baravar ko'proq hamkorlik qilishga tayyor.


Siz haqingizda nafaqat obunachilar gaplashmoqda. Sizga obuna bo'lmagan ijtimoiy tarmoq foydalanuvchilarining 96 foizi sizning profilingizni onlayn ravishda muhokama qilishadi.


Odamlarga vizual tarkib yoqadi. Bugungi kunda har kuni 3,2 milliarddan ortiq rasm ijtimoiy tarmoqlarda ulashilmoqda.


Ijtimoiy media foydalanuvchilarining 49 foizi kimdirning hayotini yaxshilash umidida mahsulotlar haqida gapirishadi.


Hayot davomida foydalanuvchilar o'rtacha 5 yil 3 oyni ijtimoiy tarmoqlarda o'tkazadilar.


Katta yoshli ruslarning 59 foizi ijtimoiy tarmoqlardan foydalanishadi.


Facebook statistikasi


Facebook bu yil 25 yoshgacha bo'lgan 2 million foydalanuvchisini yo'qotadi.


Eng mashhur ijtimoiy tarmoq Hindistonda, bu mamlakatda 30 million Facebook muxlislari.


Har kuni platformada 8 milliard video tomosha qilinadi.


Facebook’dagi 5 million akkaunt 10 yoshgacha bo'lgan bolalarga tegishli.


Onalarning 58 foizi o'zlarining sevimli brendlari sahifalariga obuna bo'lishgan.


Hazil g'alaba qozonadi. Ayollar va erkaklar kulgili video va maqolalarni teng chastotada bo'lishadilar.


Instagram statistikasi


Kim eng Instagram izdoshlariga ega? Ijtimoiy tarmoq profili! Unga 233 milliondan ortiq kishi obuna bo'lgan.


Foydalanuvchilarning 80 foizi hech bo'lmaganda bitta biznes-akkauntiga obuna bo'lishadi, ulardan 200 millioni o'zlarining sevimli brendlarining yangilanishlarini kuzatadilar.


Instagram hikoyalari Snapchat-dan ikki baravar mashhur.


Etakchi brendlar Instagram-ni yaxshi ko'radilar, ularning 85 foizi ijtimoiy tarmoqda.


YouTube statistikasi


YouTube-ga har 60 yilda uch etakchi telekommunikatsiya kompaniyalari yaratganlariga qaraganda ko'proq videolar yuklanadi.


YouTube - Google'dan keyin dunyoda eng mashhur qidiruv tizimi, ular oyiga 3 milliard qidiruvni amalga oshiradilar.


Platformadagi o'rtacha sessiya 40 daqiqa davom etadi.


YouTube videolarni tomosha qilish vaqtini Internetda va televizorda tomosha qilish vaqtining yarmiga to'g'ri keladi.


Twitter statistikasi


Twitter-da 1,3 milliarddan ortiq akkauntlar ro'yxatdan o'tgan, ammo ulardan har oyda atigi 336 millioni faol.


3 yil, 2 oy va 1 kun - milliard tvit yozishga shuncha vaqt ketadi. Endilikda foydalanuvchilar yiliga 200 milliard xabarni nashr etishadi.


Ijtimoiy tarmoq foydalanuvchilarining 53 foizi brenddan bir soat ichida javob kutishadi. Agar ular xafa bo'lsa, unda stavka 72% ga ko'tariladi.


Foydalanuvchilarning 80 foizi Twitter-ga smartfon orqali kirishadi.


Pinterest statistikasi


81% ayollar Pinterestni ishonchli yangiliklar va ma'lumot manbai deb bilishadi.


Pinterest postidan sizning saytingizga kiradigan foydalanuvchilar, sotib olish imkoniyatidan 10 baravar ko'proq.


Ular yana ko'proq pul sarflaydilar - $ 140- $ 180, Facebook uchun bu raqam $ 60- $ 80.


VK statistikasi


Har kuni 97 million foydalanuvchi ijtimoiy tarmoqqa kiradi.


Har kuni VK foydalanuvchilari 5 milliard xabar almashadilar.


Ijtimoiy tarmoq auditoriyasining 77 foizi mobil aloqa foydalanuvchilari.


Tomoshabinlar faolligi bo'yicha "VKontakte" Rossiya va MDH mamlakatlarida ikkinchi o'rinni egallaydi, YouTube undan 2 foiz oldinda.


Har kuni foydalanuvchilar 9 milliarddan ortiq yozuvlarni ko'rishadi.


Odnoklassniki statistikasi


Ijtimoiy tarmoq foydalanuvchilarining aksariyati (27%) 25 yoshdan katta, lekin 34 yoshdan kichiklardir.


Tomoshabinlarning 40 foizi 100 ming kishigacha bo'lgan kichik shaharlarda yashaydi.


Har oyda "Odnoklassniki" foydalanuvchilari bir-birlariga 1 dan 60 rublgacha bo'lgan 1,6 milliard sovg'alarni berishadi.


Umuman olganda, ijtimoiy tarmoqda 330 milliondan ortiq foydalanuvchi.


Platformadagi videolarning rekord soni kuniga kuniga 500 millionni tashkil qildi.


Va nihoyat, yana bir ta'sirli haqiqat: 2017 yilda butun dunyo bo'ylab SMM-ga 35 milliard dollar sarflandi, bu barcha raqamli reklama 16 foizini tashkil etadi.



Ushbu raqamlar ajoyib, ammo ular har kuni o'sishda davom etmoqda. Xulosa chiqarish vaqti keldi.