landing page kirish sahifasi

Qabul qilish sahifasi (ing. "Kirish sahifasi", shuningdek "ochilish sahifasi") - asosiy vazifasi maqsadli auditoriya uchun aloqa ma'lumotlarini to'plash bo'lgan veb-sahifa. Reklama samaradorligini oshirish, auditoriyani ko'paytirish uchun ishlatiladi. Ko'rish sahifasida odatda mahsulot yoki xizmat haqida ma'lumot mavjud.


Ko'rish sahifalariga o'tish ko'pincha ijtimoiy tarmoqlar, elektron pochta xabarlari va qidiruv tizimlarida reklama kampaniyalari orqali amalga oshiriladi. Bunday sahifalarning asosiy vazifasi - mehmonni kompaniyaning xaridoriga yoki mijoziga aylantirish, maqsadli harakatga undash. Ko'rish sahifasida foydalanuvchi harakatlarining tahlili sotuvchilarga reklama muvaffaqiyatini aniqlashga imkon beradi.